شرح البردة، لمحمد رضوان أحمد

بسم الله الرحمن الرحيم

وصلى الله وسلم على سيدنا محمد وآله

شرح البردة

 

sharh_borda_صفحة_01

تأليف الشيخ:

محمد رضوان أحمد

رحمه الله تعالى

روابط التحميل:

لقراءة الكتاب مباشرة من المدونة:

4 التعليقات:

علل خونریزی مقعدی يقول...

خونریزی دستگاه گوارش یکی از شایع‌ترین دلایل بستری بیماران گوارشی در بیمارستان‌ها است. بیماری‌های مختلفی می‌تواند در ایجاد خونریزی گوارشی نقش داشته باشد که بسته به محل خونریزی و شدت آسیب به چند شکل ظاهر می‌شود. خونریزی میتواند از یک قطره و خفیف تا خونریزی شدید و تهدید‌کننده حیات متغیر باشد. در اغلب موارد خونریزی خفیف و متناوب است. با وجود این‌که خونریزی خفیف دستگاه گوارش یک وضعیت اورژانسی محسوب نمی‌شود اما نیاز به بررسی فوری و در اسرع وقت دارد. دستگاه گوارش از دهان آغاز و به مقعد ختم می‌شود. در صورت مقعدی بودن خونریزی گوارشی نباید به بهانه‌ی خجالت از معاینه توسط پزشک آن را نادیده گرفت. خونریزی مقعدی می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری و مشکل مهم در سیستم گوارشی فرد باشد که نیاز به پیگیری فوری دارد. از طرفی خونریزی فرد را در معرض آسیب کم‌خونی و عوارض بعدی آن قرار می‌دهد. بنابراین علل خونریزی مقعدی باید هرچه سریع‌تر پیدا و اقدامات درمانی لازم آغاز شود..

Ella Johanson يقول...

به صورت کلی فیستول در نتیجه‌ی یک اتصال غیر نرمال میان دو ارگان یا دو سطح و بافت بدن به وجود می‌آید. در فیستول مقعد این اتصال بین دیواره‌ی مخاطی درون کانال مقعد و پوست نزدیک مقعد ایجاد می‌شود که به شکل یک تونل کوچک باریک غیر طبیعی در پایان راست روده ظاهر خواهد شد که به سطح خارجی پوست باز می‌شود.

Unknown يقول...


شركة تنظيف شقق بالطائف
اذا كنت تبحث عن افضل خدمات التنظيف المنزلية , نحن شركة تنظيف شقق بالطائف لدينا افضل اجهزة التنظيف التي تستخدم في تنظيف المنازل بجميع محتوياتها , وذلك بارخص الاسعار المقدمة من شركات التنظيف المختلفة يقوم بالتنظيف فريق متكامل من المتخصصين في التنظيف دون احداث اي اضرار لقطع المنزل ,نقدم خدماتنا 24 ساعة باليوم وطوال الاسبوع اتصل بنا الان شركة تنظيف مجالس بالطائف , فنحن الافضل في مجال التنظيف
شركة تنظيف مجالس بالطائف
http://elmnzel.com/cleaning-taif/

pubg mobile يقول...

عزل اسطح
نصائح هامة عند عملية العزل
عزل الاسطح بالرياض بطريقة العزل المائي
العزل الحراري بالرياض واستخداماتة
طرق عزل الفوم بالرياض
طرق عزل اسطح
عزل الحمامات والمطابخ
افضل شركة عزل خزانات بالرياض

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Free Web Hosting